איך לכתוב תוכן מכירתי שגורם ללקוחות לרצות לפנות אליך עוד היום
נמאס לך מכך שהתוכן שלך לא עובד? לא מקבל פניות מהלקוחות שלך? רוב בעלי העסקים עושים את אותה טעות: הם יוצרים תוכן כללי, לא ממוקד,
נמאס לך מכך שהתוכן שלך לא עובד? לא מקבל פניות מהלקוחות שלך? רוב בעלי העסקים עושים את אותה טעות: הם יוצרים תוכן כללי, לא ממוקד,
בעולם העסקים הדיגיטלי, קל להיסחף אחר מושגים טרנדיים ותפיסות מוטעות. משפכי שיווק, לדוגמה, נתפסים ככלי קסם להמרת לידים ללקוחות, אך המציאות מורכבת יותר. במאמר זה,
דיוור ל-SMS הוא כלי יעיל מאוד להעברת מסרים שיווקיים, אך חשוב להשתמש בו בצורה נכונה. חשוב להקפיד שהרשימה בה משתמשים תהיה איכותית ומעודכנת, אחת הטעויות
שנת 2023 נגמרה, וזה הזמן להתחיל לחשוב על השנה הבאה. אם אתם רוצים שהעסק שלכם יצליח בשנת 2024, חשוב להתחיל לתכנן את האסטרטגיה השיווקית שלכם
לכו ותקשיבו להקלטה הרגע! אם בזמן שיש הנחיות ניתוב כמו ״לסניף ירושלים הקישו 1״ יש נעימת רקע, זה אסור ואתם חשופים לתביעה כואבת. (יש גל
מכירות היא תהליך מתמשך, ולא תמיד הלקוח יאמר "כן" בפגישה הראשונה. מה עושים כשהלקוח אומר לא? לקוח שלא קנה ממך עדיין פוטנציאלי חשוב להבין שמכירה