איך הקורונה תפסה אתכם?
תקופת הקורונה קטלגה את העסקים לשלוש קטגוריות.
עסקים שנהנים מהמשבר – עסקים ששורדים עם המשבר – והכי כואב אלו העסקים שניזוקו מהקורונה
תקופת הקורונה קטלגה את העסקים לשלוש קטגוריות.
עסקים שנהנים מהמשבר – עסקים ששורדים עם המשבר – והכי כואב אלו העסקים שניזוקו מהקורונה
נדמה שקריאות הכלכלנים והפרשנים כאילו 'עוד רגע' הכל נגמר הן רק להשאיר את בעלי העסקים על אש נמוכה ולא באמת תשקף את המציאות, וזה עוד לפני שמדברים על התחזיות האופטימיות של "קורונה גל 2"
לאחרונה יוצא לי לעשות לא מעט פגישות זום עם לקוחות.
אחת התלונות העיקריות שאני שומע על שיחות זום, שזה לא מרגיש טבעי.
אתן לכם טיפ קטן מהכישורים עוד מהתקופה שהייתי בעצמי מחזיק מצלמה.
יש בעיה שחוזרת על עצמה של עסקים וארגונים, שקשה להם לעשות את הסוייטצ' בין המותג לאני.
בעלי עסקים מרגישים שכשהם כותבים פוסט בדף או באתר, הגולש חושב שהם כותבים את הטקסט ולכן הם לפעמים נמצאים בקונפליקט בין השפה של המותג לשפה של בעל העסק.
נתניהו התבדל מדרעי, בנט הקצין מביבי דגל התפזרו מאגודה, אגודה התבדלו סתם ככה ועוצמה היו מול כולם. אם עבמ היה נוחת במדינה והיינו מספרים
האם שיווק דיגיטלי מתאים לכל עסק ועמותה, או רק לעסקים הגדולים. בחנו את היתרונות של השיווק הדיגיטלי, ובדקו את עצמכם האם העסק שלכם מתאים לדיגיטל.