לתפקד בסביבה וורטואלית
אחרי שהבינו שהקורונה היא לא "סתם מגפה עם יחסי ציבור" אנחנו בעלי העסקים צריכים להבין איפה המקום שלנו בעולם החדש, בזמן שיש דיונים בתקשורת על 'אסטרטגית היציאה', כדאי להסתכל על מדינות אחרות שמתמודדות עם זה, תהליך היציאה איטי פי כמה משלב ההסגר, צעד קדימה 2 אחורה, קבוצות אוכלוסייה ועסקים "יעברו בדיקות" של ניסוי וטעייה ובהתאם יוחלט אם להשאיר אותם או להחזיר לסגר.
נדמה שקריאות הכלכלנים והפרשנים כאילו 'עוד רגע' הכל נגמר הן רק להשאיר את בעלי העסקים על אש נמוכה ולא באמת תשקף את המציאות, וזה עוד לפני שמדברים על התחזיות האופטימיות של "קורונה גל 2"
דבר אחד בטוח, בכל קונסטלציה, מה שהיה יותר לא יהיה.
הקורונה חייבה את כל הדינוזאורים לקפוץ אל המדיה והדיגיטל ושינתה את עולם העסקים.
הבדיחה על העובדים הלא חיוניים והפקקים שהם יוצרים ביום יום כבר הפכה למציאות, כבר עכשיו אנחנו רואים שמעל 20% מעובדים פוטרו ולא רק הוצאו לחל"ת, המעסיקים ידרשו כישורים אחרים כבסיס, לדוגמה אם עד עכשיו חיפשו מזכירה שיודעת להעלות פוסט בפייסבוק, עכשיו יחפשו אשת דיגיטל עם יכולת מזכירות. ולכן העסקים חייבים להיערך ולהתאים את עצמם לשינויים.
השינוי הגדול יהיה פתיחות למושג "עבודה מרחוק" גם בגלל חישובי עלות וגם בגלל יעילות.
מעכשיו הכירו את השורה החדשה בקורות החיים "תפקוד בסביבה וירטואלית"
אם יש לך הארות או שאלות על המאמר אשמח לשמוע עליהם בתגובות למטה!
אם אהבתם את המאמר, יש מצב שיש לכם חברים שגם יאהבו את זה ואולי זה יעזור להם. שתפו אותם.