גודל מודעות בפייסבוק ואינסטגרם 2020

facebook

גדלים עדכניים 2020
לקבצים פופולריים לקמפיין בפייסבוק ובאינסטגרם

פייסבוק

תמונת פרופיל לדף:

רוחב: 600 px
גובה: 600 px

תמונת קאבר לדף:

רוחב: 820 px
גובה: 312 px

שימו לב – בסלולרי מוצג מאיזור האמצע בלבד

רוחב: 552 px
גובה: 312 px

וידאו לאורך:

רוחב: 1200 px
גובה: 1500 px

לינק - תמונה / וידאו:

רוחב: 1500 px
גובה: 1200 px

לינק - תמונה / וידאו: מובייל

רוחב: 1200 px
גובה: 1200 px

קרוסלה - תמונה / וידאו:

רוחב: 1080 px
גובה: 1080 px

אינסטגרם

מודעת לינק:

רוחב: 1200 px
גובה: 1200 px

סטורי:

רוחב: 1080 px
גובה: 1920 px
עד 15 שניות

תמונה / וידיאו לאורך:

רוחב: 1080 px
גובה: 1920 px

תמונה / וידיאו מאונך:

רוחב: 1350 px
גובה: 1080 px

מודעות: תמונה / וידיאו

רוחב: 1200 px
גובה: 1200 px

מדריך מפורט לגדלי מודעות תמונות ווידאו בפייסבוק של 2020

תמונות בפייסבוק

אוסף החדשות

המלצות עיצוב

  • סוג קובץ: jpg או png
  • יחס רוחב-גובה בתמונה: 9:16 עד 16:9
  • רזולוציה מומלצת: העלה תמונה ברזולוציה הגבוהה ביותר הזמינה לך.
  • תמונות שמכילות יותר מ-20% טקסט עלולות להיתקל בהצגה מופחתת. למידע נוסף על טקסט בתמונות.
  • טקסט: 125 תווים

עם קישור

  • יחס רוחב-גובה בתמונה: 1.91:1 עד 1:1
  • רזולוציה מומלצת: לפחות ‎1,080 x 1,080 פיקסלים‏‎
  • כותרת: 25 תווים
  • תיאור הקישור: 30 תווים

פנורמות או תמונות 360

פנורמות או תמונות 360 יכולות להופיע בפייסבוק כחוויה אינטראקטיבית. פייסבוק מזהה ומעבדת תמונות אלה על ידי חיפוש מטה-נתונים של המצלמה הספציפית שנמצאים בתמונות שצולמו באמצעות מכשירים המותאמים ל-360.

דרישות טכניות

  • רוחב תמונה מינימלי בפיקסלים : 600
  • גובה תמונה מינימלי בפיקסלים : 600
  • סבילות יחס רוחב-גובה : 3%

העמודה השמאלית 

המלצות עיצוב

  • מודעות בעמודה השמאלית הן פורמט המיועד למחשבים בלבד. מודעות אלה מופיעות בדרך כלל בעמודה השמאלית בדפי פייסבוק, אך הן עשויות להופיע באזורים אחרים באתר.

    • סוג קובץ: jpg או png
    • יחס רוחב-גובה בתמונה: 9:16 עד 16:9
    • רזולוציה מומלצת: העלה תמונה ברזולוציה הגבוהה ביותר הזמינה לך.
    • תמונות שמכילות יותר מ-20% טקסט עלולות להיתקל בהצגה מופחתת. קבל מידע נוסף על טקסט בתמונות.
    • טקסט: 125 תווים

עם קישור

  • תמונות נחתכות ל-1.91:1
  • רזולוציה מומלצת: לפחות ‎1,200 x 628px‏‎
  • כותרת: 25 תווים
  • תיאור הקישור: 30 תווים

דרישות טכניות

  • רוחב תמונה מינימלי בפיקסלים : 600
  • גובה תמונה מינימלי בפיקסלים : 600
  • סבילות יחס רוחב-גובה : 3%

מאמרים

המלצות עיצוב

  • מאמרים מיידיים הם פורמט ממוטב לנייד שמאפשר לבעלי אתרים להפיץ מאמרים אינטראקטיביים שנטענים במהירות לאפליקציית פייסבוק. בעלי אתרים שאושרו יכולים לבחור להציב מודעות במאמרים המיידיים שלהם. בחירת המיקום של מאמרים מיידיים תאפשר למודעה שלך להופיע כשאנשים מהקהל יצפו במאמרים אלה.

    • סוג קובץ: jpg או png
    • יחס רוחב-גובה בתמונה: 9:16 עד 16:9
    • רזולוציה מומלצת: העלה תמונה ברזולוציה הגבוהה ביותר הזמינה לך.
    • תמונות שמכילות יותר מ-20% טקסט עלולות להיתקל בהצגה מופחתת. קבל מידע נוסף על טקסט בתמונות.

עם קישור

  • תמונות נחתכות ל-1.91:1
  • רזולוציה מומלצת: לפחות ‎1,200 x 628px‏‎
  • כותרת: 25 תווים
  • תיאור הקישור: 30 תווים

דרישות טכניות

  • רוחב תמונה מינימלי בפיקסלים : 600
  • גובה תמונה מינימלי בפיקסלים : 600
  • סבילות יחס רוחב-גובה : 3%

סטורי – Stories בפייסבוק

המלצות עיצוב

מודעות אנכיות במסך מלא מופיעות בין סיפורים של משתמשי Facebook. סיפורי תמונות גלויים למשך 5 שניות או עד שהמשתמש מחליף את הסיפור. שקול להשאיר בערך 14% (250 פיקסלים) של החלק העליון והתחתון של התמונה ללא טקסט וסמלי לוגו, כדי למנוע כיסוי של מרכיבי מפתח אלה באמצעות סמל הפרופיל או קריאה לפעולה. פירוש הדבר, אם הסרטון שלך הוא 1080×1920, ודא שמרכיבי מפתח מופיעים באזור בגודל 1080×1420. יחסי תמונה: 1.91 עד 9:16 תמונות הכוללות יותר מ -20% טקסט עשויות לחוות אספקה מופחתת. למידע נוסף על טקסט בתמונות.

דרישות טכניות

  • רוחב תמונה מינימלי בפיקסלים : 500
  • גובה תמונה מינימלי בפיקסלים : 500
  • סבילות יחס רוחב-גובה : 1%
  • יחס תמונה מינימלי : 9:16
  • יחס תמונה מרבי : 1.91:1

Marketplace בפייסבוק

המלצות עיצוב

  • סוג קובץ: jpg או png
  • יחס רוחב-גובה בתמונה: 9:16 עד 16:9
  • רזולוציה מומלצת: העלה תמונה ברזולוציה הגבוהה ביותר הזמינה לך.
  • תמונות שמכילות יותר מ-20% טקסט עלולות להיתקל בהצגה מופחתת. למידע נוסף על טקסט בתמונות.
  • טקסט: 125 תווים

עם קישור

  • יחס רוחב-גובה בתמונה: 1.91:1 עד 1:1
  • רזולוציה מומלצת: לפחות ‎1,200 x 628 פיקסלים‏‎
  • כותרת: 25 תווים
  • תיאור הקישור: 30 תווים

דרישות טכניות

  • רוחב תמונה מינימלי בפיקסלים : 600
  • גובה תמונה מינימלי בפיקסלים : 600
  • סבילות יחס רוחב-גובה : 3%

תיבת הדואר הנכנס של Messenger

המלצות עיצוב

  • בחירת המיקום של דף הבית של Messenger תאפשר לחברי הקהל לראות את המודעה בתוך מסך הבית של אפליקציית Messenger.

    • סוג קובץ: jpg או png
    • יחס רוחב-גובה בתמונה: 9:16 עד 16:9
    • רזולוציה מומלצת: העלה תמונה ברזולוציה הגבוהה ביותר הזמינה שעומדת בדרישות לגבי יחס רוחב-גובה.
    • תמונות שמכילות יותר מ-20% טקסט עלולות להיתקל בהצגה מופחתת. קבל מידע נוסף על טקסט בתמונות.
    • טקסט: 125 תווים

עם קישור

  • תמונות נחתכות ל-1.91:1
  • רזולוציה מומלצת: לפחות ‎1,200 x 628px‏‎
  • כותרת: 25 תווים

דרישות טכניות

  • רוחב תמונה מינימלי בפיקסלים : 254
  • גובה תמונה מינימלי בפיקסלים : 133
  • סבילות יחס רוחב-גובה : 1%

הודעה ממומנת

המלצות עיצוב

  • הודעות ממומנות הן מודעות מפולחות בתוך הקשר, שמיועדות ליצור מחדש אינטראקציה עם אנשים שיש להם שיחה קיימת עם העסק שלך. הודעות ממומנות יכולות לפלח רק אנשים שיש לך שיחה קיימת איתם ב-Messenger. בחירה בהודעות ממומנות תשבית את כל המיקומים האחרים.

    • סוג קובץ: jpg או png
    • יחס רוחב-גובה בתמונה: 9:16 עד 16:9
    • רזולוציה מומלצת: העלה תמונה ברזולוציה הגבוהה ביותר הזמינה לך.
    • תמונות שמכילות יותר מ-20% טקסט עלולות להיתקל בהצגה מופחתת. קבל מידע נוסף על טקסט בתמונות.
    • טקסט: 125 תווים

עם קישור

  • תמונות נחתכות ל-1.91:1
  • רזולוציה מומלצת: לפחות ‎1,200 x 628px‏‎
  • כותרת: 25 תווים
  • תיאור הקישור: 30 תווים

דרישות טכניות

  • רוחב תמונה מינימלי בפיקסלים : 254
  • גובה תמונה מינימלי בפיקסלים : 133

מודעות מקומיות, באנר ומודעות ביניים של Audience Network

המלצות עיצוב

  • Audience Network מביאה את העוצמה של פילוח הקהל בפייסבוק אל חוויות נוספות בנייד, וכך המשווקים יכולים להרחיב עוד יותר את הקמפיינים שלהם בפייסבוק. בחר את Audience Network בתור מיקום כדי לאפשר למודעות שלך להופיע כשהקהל צופה באתרים ובאפליקציות מאושרים ב-Audience Network.

עם קישור

  • סוג קובץ: jpg או png
  • יחס רוחב-גובה בתמונה: 16:9
  • רזולוציה מומלצת: לפחות ‎1,200 x 628px‏‎
  • תמונות שמכילות יותר מ-20% טקסט עלולות להיתקל בהצגה מופחתת. קבל מידע נוסף על טקסט בתמונות.
  • טקסט: 125 תווים
  • כותרת: 25 תווים
  • תיאור הקישור (לא חובה): 30 תווים

דרישות טכניות

  • רוחב תמונה מינימלי בפיקסלים : 254
  • גובה תמונה מינימלי בפיקסלים : 133
  • רוחב תמונה אופטימלית בפיקסלים ‎ : 796
  • גובה תמונה אופטימלית בפיקסלים: 416

תמונות באינסטגרם

פיד באינסטגרם

המלצות עיצוב

  • בחירת המיקום של עדכון אינסטגרם תאפשר לחברי הקהל לראות את המודעה בתוך העדכון באפליקציית אינסטגרם שלהם.

    • סוג קובץ: jpg או png
    • גודל קובץ מרבי: 30MB
    • רזולוציה מומלצת: העלה תמונה ברזולוציה הגבוהה ביותר הזמינה שעומדת בדרישות לגבי יחס רוחב-גובה.
    • טקסט: יוצגו שתי שורות טקסט. קבל מידע נוסף על מגבלות תווים.

דרישות טכניות

  • רוחב תמונה מינימלי בפיקסלים : 500
  • סבילות יחס רוחב-גובה : 1%
  • ‎Lower Minimum Width in Pixels‎ : 500
  • יחס תמונה מינימלי : 4:5
  • יחס תמונה מרבי : 1.91:1
  • אורך טקסט מרבי : 2200
  • מספר מרבי של האשטאגים בטקסט : 30
  • המספר המרבי של כרטיסים במודעות קרוסלה : 10
  •  

Instagram Stories

המלצות עיצוב

  • מודעות בעמודה השמאלית הן פורמט המיועד למחשבים בלבד. מודעות אלה מופיעות בדרך כלל בעמודה השמאלית בדפי פייסבוק, אך הן עשויות להופיע באזורים אחרים באתר.

    • סוג קובץ: jpg או png
    • יחס רוחב-גובה בתמונה: 9:16 עד 16:9
    • רזולוציה מומלצת: העלה תמונה ברזולוציה הגבוהה ביותר הזמינה לך.
    • תמונות שמכילות יותר מ-20% טקסט עלולות להיתקל בהצגה מופחתת. קבל מידע נוסף על טקסט בתמונות.
    • טקסט: 125 תווים

עם קישור

  • תמונות נחתכות ל-1.91:1
  • רזולוציה מומלצת: לפחות ‎1,200 x 628px‏‎
  • כותרת: 25 תווים
  • תיאור הקישור: 30 תווים

דרישות טכניות

  • רוחב תמונה מינימלי בפיקסלים : 600
  • גובה תמונה מינימלי בפיקסלים : 600
  • סבילות יחס רוחב-גובה : 3%

וידאו וסרטונים בפייסבוק

אוסף החדשות

המלצות עיצוב

  • העלה סרטון מקור ברזולוציה הגבוהה ביותר האפשרית, ללא letter boxing או pillar boxing (ללא פסים שחורים). רוב סוגי הקבצים נתמכים. עם זאת, אנחנו ממליצים על דחיסת H.264, פיקסלים ריבועיים, קצב מסגרות קבוע, סריקה פרוגרסיבית ודחיסת שמע של AAC בסטריאו במהירות של 128+ קילו-סיביות לשנייה.

    צפה בתרשים של הדרישות לסרטונים במיקומי המודעות השונים.

  • יחס רוחב-גובה בסרטון: 9:16 עד 16:9
  • רזולוציה מומלצת: העלה סרטון ברזולוציה הגבוהה ביותר הזמינה שעומד בדרישות לגבי גודל הקובץ ויחס רוחב-גובה.
  • גודל קובץ סרטון: עד 4 גיגה-בתים
  • אורך סרטון מינימלי: שנייה אחת
  • אורך סרטון מקסימלי: 240 דקות
  • כיתובי סרטון: לא חובה אך מומלץ
  • קול בסרטון: לא חובה אך מומלץ
  • טקסט: 125 תווים
  • תמונות ממוזערות של סרטונים שמכילות יותר מ-20% טקסט עלולות להיתקל בהצגה מופחתת. קבל מידע נוסף על טקסט בתמונות.
  • סרטונים אנכיים (עם יחס רוחב-גובה גבוה יותר מ-2:3) עשויים להופיע ביחס של 2:3

עם קישור

  • כותרת: 25 תווים
  • תיאור הקישור: 30 תווים

סרטוני 360

פייסבוק מספקת פלטפורמה אינטראקטיבית סוחפת לסרטוני 360 מעלות. המשתמשים יכולים לסייר בסרטוני 360 על ידי סיבוב המכשיר או גרירת אצבע לאורך התוכן.

דרישות טכניות

  • סבילות יחס רוחב-גובה : 3%

סרטונים מוזרמים  

המלצות עיצוב

  • מיקום הפרסום של סרטונים מוזרמים מאפשר למפרסמים להציג מודעות סרטון של 5‏-15 שניות באמצע הסרטון לאנשים שצופים בסרטונים בפייסבוק, מאת בעלי אתרים מוכרים ויוצרי דיגיטל שמתאימים את התוכן שלהם לקהלים בפייסבוק.

    העלה סרטון מקור ברזולוציה הגבוהה ביותר האפשרית, ללא letter boxing או pillar boxing (ללא פסים שחורים). רוב סוגי הקבצים נתמכים. עם זאת, אנחנו ממליצים על דחיסת H.264, פיקסלים ריבועיים, קצב מסגרות קבוע, סריקה פרוגרסיבית ודחיסת שמע של AAC בסטריאו במהירות של 128+ קילו-סיביות לשנייה.

    צפה בתרשים של הדרישות לסרטונים במיקומי המודעות השונים.

    • יחס רוחב-גובה בסרטון: 16:9 עד 9:16, מומלץ 16:9
    • רזולוציה מומלצת: העלה סרטון ברזולוציה הגבוהה ביותר הזמינה שעומד בדרישות לגבי גודל הקובץ ויחס רוחב-גובה.
    • גודל קובץ סרטון: עד 4 גיגה-בתים
    • אורך סרטון: 5 עד 15 שניות
    • כיתובי סרטון: לא חובה
    • קול בסרטון: לא חובה אבל מומלץ מאוד
    • תמונות ממוזערות של סרטונים שמכילות יותר מ-20% טקסט עלולות להיתקל בהצגה מופחתת. קבל מידע נוסף על טקסט בתמונות.

דרישות טכניות

  • סבילות יחס רוחב-גובה : 3%

מאמרים

המלצות עיצוב

  • מאמרים מיידיים הם פורמט ממוטב לנייד שמאפשר לבעלי אתרים להפיץ מאמרים אינטראקטיביים שנטענים במהירות לאפליקציית פייסבוק. בעלי אתרים שאושרו יכולים לבחור להציב מודעות במאמרים המיידיים שלהם. בחירת המיקום של מאמרים מיידיים תאפשר למודעה שלך להופיע כשאנשים מהקהל יצפו במאמרים אלה.

    העלה סרטון מקור ברזולוציה הגבוהה ביותר האפשרית, ללא letter boxing או pillar boxing (ללא פסים שחורים). רוב סוגי הקבצים נתמכים. עם זאת, אנחנו ממליצים על דחיסת H.264, פיקסלים ריבועיים, קצב מסגרות קבוע, סריקה פרוגרסיבית ודחיסת שמע של AAC בסטריאו במהירות של 128+ קילו-סיביות לשנייה.

    צפה בתרשים של הדרישות לסרטונים במיקומי המודעות השונים.

    • יחס רוחב-גובה בסרטון: 9:16 עד 16:9
    • רזולוציה מומלצת: העלה סרטון ברזולוציה הגבוהה ביותר הזמינה שעומד בדרישות לגבי גודל הקובץ ויחס רוחב-גובה.
    • גודל קובץ סרטון: עד 4 גיגה-בתים
    • אורך סרטון מינימלי: שנייה אחת
    • אורך סרטון מקסימלי: 240 דקות
    • כיתובי סרטון: לא זמין
    • קול בסרטון: לא חובה
    • סרטונים אנכיים עשויים להופיע ביחס של 1:1
    • תמונות ממוזערות של סרטונים שמכילות יותר מ-20% טקסט עלולות להיתקל בהצגה מופחתת.
  •  

עם קישור

  • כותרת: 25 תווים
  • תיאור הקישור: 30 תווים

דרישות טכניות

  • סבילות יחס רוחב-גובה : 3%

סטורי – Stories בפייסבוק

המלצות עיצוב

מודעות אנכיות במסך מלא מופיעות בין סיפורי משתמשי הפייסבוק  במשך עד 15 שניות, או עד שהמשתמש מסיר את המודעה.
העלה את סרטון המקור ברזולוציה הגבוהה ביותר ללא אותיות או עמודות (ללא פסים שחורים). רוב סוגי הקבצים נתמכים. עם זאת, אנו ממליצים על דחיסת  H.264, פיקסלים מרובעים, סריקה מתקדמת, ו AAC סטריאו דחיסת אודיו ב 128kbps +.
 
שקול להשאיר בערך 14% (250 פיקסלים) של החלק העליון והתחתון של הסרטון ללא טקסט וסמלי לוגו, כדי למנוע כיסוי של מרכיבי מפתח אלה באמצעות סמל הפרופיל או הקריאה לפעולה. פירוש הדבר, אם הסרטון שלך הוא 1080×1920, ודא שמרכיבי מפתח מופיעים באזור בגודל 1080×1420.
  • יחסי וידאו: 1.91 עד 9:16
  • לסרטונים תחת 9:16: פסי צבע צבעוניים מוצגים מעל ומתחת. תוכן משדה "טקסט" ממוקם מתחת לסרטון.
  • גודל קובץ וידאו: 4GB מקסימום
  • אורך הסרטון: 1 עד 15 שניות
  • כתוביות: לא זמין
  • קול וידאו: אופציונלי
  • תמונות ממוזערות של וידאו שמכילות יותר מ -20% טקסט עשויות לחוות אספקה מופחתת.

דרישות טכניות

  • סבילות יחס רוחב-גובה : 1%
  • רוחב מינימלי של הסרטון בפיקסלים : 500
  • גובה מינימלי של הסרטון בפיקסלים : 500
  • יחס סרטון מינימלי : 9:16
  • יחס סרטון מקסימלי : 1.91:1
  • משך סרטון מרבי בשניות : 15

תיבת הדואר הנכנס של Messenger

המלצות עיצוב

  • העלה את סרטון המקור ברזולוציה הגבוהה ביותר ללא אותיות או עמודות (ללא פסים שחורים). רוב סוגי הקבצים נתמכים. עם זאת, אנו ממליצים H.264 דחיסה, פיקסלים מרובעים, קבוע מסגרת הדולר, סריקה מתקדמת, ו AAC סטריאו דחיסת אודיו ב 128kbps +.

    הצג תרשים של דרישות הווידאו השונות במיקומי מודעות.

  • יחס וידאו: 16: 9 עד 1.91: 1
  • רזולוציה מומלצת: העלה את הווידאו ברזולוציה הגבוהה ביותר, שעונה על גודל הקובץ ומגבלות היחס.
  • גודל קובץ וידאו: 4GB מקסימום
  • אורך וידאו מינימום: שנייה אחת
  • אורך הסרטון המרבי: 240 דקות
  • כתוביות וידאו: לא נתמך
  • קול וידאו: אופציונלי אך מומלץ
  • טקסט: 125 תווים
  • תמונות ממוזערות של וידאו שמכילות יותר מ -20% טקסט עשויות לחוות אספקה מופחתת. 

עם קישור

  • כותרת: 25 תווים
  • תיאור קישור: לא נתמך

דרישות טכניות

  • יחס סרטון מינימלי : 1.7778
  • יחס סרטון מקסימלי : 1.91:1
  • סבילות יחס רוחב-גובה : 1%
  • משך סרטון מרבי בשניות : 14400

Marketplace וידאו

המלצות עיצוב

העלה סרטון מקור ברזולוציה הגבוהה ביותר האפשרית, ללא letter boxing או pillar boxing (ללא פסים שחורים). רוב סוגי הקבצים נתמכים. עם זאת, אנחנו ממליצים על דחיסת H.264, פיקסלים ריבועיים, קצב מסגרות קבוע, סריקה פרוגרסיבית ודחיסת שמע של AAC בסטריאו במהירות של 128+ קילו-סיביות לשנייה.

צפה בתרשים של הדרישות לסרטונים במיקומי המודעות השונים.

  • יחס רוחב-גובה בסרטון: 16:9 עד 9:16
  • רזולוציה מומלצת: העלה סרטון ברזולוציה הגבוהה ביותר הזמינה שעומד בדרישות לגבי גודל הקובץ ויחס רוחב-גובה.
  • גודל קובץ סרטון: עד 4 גיגה-בתים
  • אורך וידאו מינימום: שנייה אחת
  • אורך הסרטון המרבי: 240 דקות
  • כיתובי סרטון: לא זמין
  • קול בסרטון: לא חובה אך מומלץ
  • תמונות ממוזערות של סרטונים שמכילות יותר מ-20% טקסט עלולות להיתקל בהצגה מופחתת. קבל מידע נוסף על טקסט בתמונות.
  • סרטונים אנכיים (עם יחס גובה-רוחב גבוה מ -2: 3) עשויים להיות מוסווים ל -2: 3

עם קישור

  • כותרת: 25 תווים.
  • תיאור הקישור: 30 תווים.

דרישות טכניות

  • סבילות יחס רוחב-גובה : 3%

הצעה לסרטון בפייסבוק

המלצות עיצוב

  • שאנשים לוחצים על סרטון באוסף החדשות במחשב או בנייד, הסרטון נפתח בנגן הכולל הצעות לסרטונים נוספים לצפייה. מיקום המודעות של הצעות לסרטונים מאפשר לך להכניס את מודעות הסרטון שלך בין ההצעות לסרטונים.

    העלה סרטון מקור ברזולוציה הגבוהה ביותר האפשרית, ללא letter boxing או pillar boxing. (ללא פסים שחורים). רוב סוגי הקבצים נתמכים. עם זאת, אנחנו ממליצים על דחיסת H.264, פיקסלים ריבועיים, קצב מסגרות קבוע, סריקה פרוגרסיבית ודחיסת שמע של AAC בסטריאו במהירות של 128+ קילו-סיביות לשנייה.

    צפה בתרשים של הדרישות לסרטונים במיקומי המודעות השונים.

    • יחס רוחב-גובה בסרטון: 16:9 עד 9:16
    • רזולוציה מומלצת: העלה סרטון ברזולוציה הגבוהה ביותר הזמינה שעומד בדרישות לגבי גודל הקובץ ויחס רוחב-גובה.
    • גודל קובץ סרטון: עד 4 גיגה-בתים
    • אורך סרטון מינימלי: שנייה אחת
    • אורך סרטון מקסימלי: 240 דקות
    • כיתובי סרטון: לא חובה
    • קול בסרטון: לא חובה
    • תמונות ממוזערות של סרטונים שמכילות יותר מ-20% טקסט עלולות להיתקל בהצגה מופחתת. קבל מידע נוסף על טקסט בתמונות.

דרישות טכניות

  • סבילות יחס רוחב-גובה : 3%

מודעות מקומיות, באנר ומודעות ביניים של Audience Network

המלצות עיצוב

מודעות ב-Audience Network מאפשרות למפרסמים להרחיב את השיווק המבוסס על אנשים בפייסבוק לאתרים ואפליקציות איכותיים בנייד. קבל מידע נוסף על המיקומים של מודעות מקומיות, מודעות באנר ומודעות ביניים.

העלה סרטון מקור ברזולוציה הגבוהה ביותר האפשרית, ללא letter boxing או pillar boxing (ללא פסים שחורים). רוב סוגי הקבצים נתמכים. עם זאת, אנחנו ממליצים על דחיסת H.264, פיקסלים ריבועיים, קצב מסגרות קבוע, סריקה פרוגרסיבית ודחיסת שמע של AAC בסטריאו במהירות של 128+ קילו-סיביות לשנייה.

צפה בתרשים של הדרישות לסרטונים במיקומי המודעות השונים.

  • יחס רוחב-גובה בסרטון: 16:9 עד 9:16
  • רזולוציה מומלצת: העלה סרטון ברזולוציה הגבוהה ביותר הזמינה שעומד בדרישות לגבי גודל הקובץ ויחס רוחב-גובה.
  • גודל קובץ סרטון: עד 4 גיגה-בתים
  • כיתובי סרטון: לא זמין
  • קול בסרטון: לא חובה
  • תמונות ממוזערות של סרטונים שמכילות יותר מ-20% טקסט עלולות להיתקל בהצגה מופחתת. קבל מידע נוסף על טקסט בתמונות.

דרישות טכניות

  • משך סרטון מינימלי בשניות : 10
  • משך סרטון מרבי בשניות : 121

סרטון מתוגמל של Audience Network

המלצות עיצוב

  • מודעות ב-Audience Network מאפשרות למפרסמים להרחיב את השיווק המבוסס על אנשים בפייסבוק לאתרים ואפליקציות איכותיים בנייד. מודעות של סרטונים מתוגמלים הן חוויות במסך מלא שבהן המשתמשים בוחרים לצפות במודעת סרטון בתמורה למשהו בעל ערך, כגון כסף וירטואלי, פריטים באפליקציה, תוכן בלעדי ועוד.

    העלה סרטון מקור ברזולוציה הגבוהה ביותר האפשרית, ללא letter boxing או pillar boxing (ללא פסים שחורים). רוב סוגי הקבצים נתמכים. עם זאת, אנחנו ממליצים על דחיסת H.264, פיקסלים ריבועיים, קצב מסגרות קבוע, סריקה פרוגרסיבית ודחיסת שמע של AAC בסטריאו במהירות של 128+ קילו-סיביות לשנייה.

    צפה בתרשים של הדרישות לסרטונים במיקומי המודעות השונים.

    • יחס רוחב-גובה בסרטון: 16:9 עד 9:16
    • רזולוציה מומלצת: העלה סרטון ברזולוציה הגבוהה ביותר הזמינה שעומד בדרישות לגבי גודל הקובץ ויחס רוחב-גובה.
    • גודל קובץ סרטון: עד 4 גיגה-בתים
    • אורך סרטון: 15 עד 30 שניות
    • כיתובי סרטון: לא זמין
    • קול בסרטון: לא חובה
    • תמונות ממוזערות של סרטונים שמכילות יותר מ-20% טקסט עלולות להיתקל בהצגה מופחתת. קבל מידע נוסף על טקסט בתמונות.

דרישות טכניות

  • משך סרטון מינימלי בשניות : 5
  • משך סרטון מרבי בשניות : 121

סרטון מוזרם ב-Audience Network

המלצות עיצוב

  • מודעות ב-Audience Network מאפשרות למפרסמים להרחיב את השיווק המבוסס על אנשים בפייסבוק לאתרים ואפליקציות איכותיים בנייד. מודעות של סרטונים מוזרמים יוצגו לפני, במהלך או אחרי תוכן סרטון באפליקציות ובאתרים של צד שלישי בנייד ובמחשב.

    העלה סרטון מקור ברזולוציה הגבוהה ביותר האפשרית, ללא letter boxing או pillar boxing (ללא פסים שחורים). רוב סוגי הקבצים נתמכים. עם זאת, אנחנו ממליצים על דחיסת H.264, פיקסלים ריבועיים, קצב מסגרות קבוע, סריקה פרוגרסיבית ודחיסת שמע של AAC בסטריאו במהירות של 128+ קילו-סיביות לשנייה.

    צפה בתרשים של הדרישות לסרטונים במיקומי המודעות השונים.

    • יחס רוחב-גובה בסרטון: 16:9 עד 1:1
    • רזולוציה מומלצת: העלה סרטון ברזולוציה הגבוהה ביותר הזמינה שעומד בדרישות לגבי גודל הקובץ ויחס רוחב-גובה.
    • גודל קובץ סרטון: עד 4 גיגה-בתים
    • אורך סרטון: 5 עד 30 שניות
    • כיתובי סרטון: לא זמין
    • קול בסרטון: נדרש
    • תמונות ממוזערות של סרטונים שמכילות יותר מ-20% טקסט עלולות להיתקל בהצגה מופחתת. קבל מידע נוסף על טקסט בתמונות.

דרישות טכניות

  • משך סרטון מינימלי בשניות : 5
  • משך סרטון מרבי בשניות : 121
  • משך הסרטון המרבי בשניות למודעות סרטון מוזרם ב-Audience Network בלבד : 31

וידאו באינסטגרם

פיד באינסטגרם

המלצות עיצוב

דרישות טכניות

  • רוחב מינימלי של הסרטון בפיקסלים : 500
  • סבילות יחס רוחב-גובה : 1%
  • יחס סרטון מינימלי : 4:5
  • יחס סרטון מקסימלי : 1.91:1
  • משך סרטון מרבי בשניות : 60
  • אורך טקסט מרבי : 2200
  • מספר מרבי של האשטאגים בטקסט : 30
  • המספר המרבי של כרטיסים במודעות קרוסלה : 10
  • משך סרטון מרבי בשניות : 120

Instagram Stories

המלצות עיצוב

  • מודעות אנכיות אלה במסך מלא מופיעות בין סיפורי המשתמשים באינסטגרם למשך עד 15 שניות. אנשים יכולים לבצע פעולה כדי לצפות למשך עד 60 שניות.

    העלה סרטון מקור ברזולוציה הגבוהה ביותר האפשרית, ללא letter boxing או pillar boxing (ללא פסים שחורים). רוב סוגי הקבצים נתמכים. עם זאת, אנחנו ממליצים על דחיסת H.264, פיקסלים ריבועיים, קצב מסגרות קבוע, סריקה פרוגרסיבית ודחיסת שמע של AAC בסטריאו במהירות של 128+ קילו-סיביות לשנייה.

    שקול להשאיר כ-14% (250 פיקסלים) מהקצה העליון ומהקצה התחתון של הסרטון ללא טקסט וסמלי לוגו, כדי למנוע כיסוי של מרכיבים מרכזיים אלה על ידי סמל הפרופיל או הקריאה לפעולה. לכן, אם גודל הסרטון שלך הוא 1080×1920, ודא שהמרכיבים המרכזיים יופיעו בתחום הבטוח של 1080×1420.

    צפה בתרשים של הדרישות לסרטונים במיקומי המודעות השונים.

    • יחסי רוחב-גובה של סרטונים: 9:16 ו-16:9 עד 4:5‏
    • גודל קובץ סרטון: עד 4 גיגה-בתים
    • אורך סרטון: 1 עד 60 שניות
    • כיתובי סרטון: לא זמין
    • קול בסרטון: לא חובה
    • תמונות ממוזערות של סרטונים שמכילות יותר מ-20% טקסט עלולות להיתקל בהצגה מופחתת. קבל מידע נוסף על טקסט בתמונות.

דרישות טכניות

  • רוחב מינימלי של הסרטון בפיקסלים : 500
  • סבילות יחס רוחב-גובה : 1%
  • יחס סרטון מקסימלי : 9:16
  • משך סרטון מרבי בשניות : 15
  • משך סרטון מרבי בשניות : 60
  • משך הסרטון המרבי בשניות עבור סרטוני קרוסלה: 15

רוצה שנבדוק מה הכי מתאים לך?

כמה פרטים ונחזור אליך

המאמרים הקראים ביותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לוגו של וואטסאפ דברו איתנו