שיווק חרדי בדיגיטל

המומחיות שלנו – ליצור תוכן איכותי למגזר החרדי שימנף את הדיגיטל שלך ויביא תוצאות

שיווק מגזרי

יש חרדים בדיגטל?

לאחר עשרות שנים של פרסום באפיקי מדיה מסורתיים, כמו עיתונות, רדיו, פרינט עם כל ההטיות שלו כמו מודעות רחוב תלי-דלת ופאשקעווילים, הציבור החרדי נכנס לדיגיטל קצת באיחור, וכיום נמצא בצמיחה קבועה, ריבוי האתרים החרדיים והמכשירים החכמים שנכנסו לציבור החרדי והשימוש הנרחב ברשתות החברתיות הפך את הזירה הדיגיטלית כמשמעותית למפרסם עבור המגזר החרדי.

 

מי צריך שיווק בדיגיטל מגזרי?

כל בעל עסק או מוסד המעוניין לפנות לקהל החרדי בצורה ממוקדת, היתרון בדיגיטל, שאפשר לאפיין בצורה מדויקת יותר את הגולשים.

בניגוד לעיתונים ומודעות הפרינט, עסק הפונה לגברים בגילאי 30+ עד 50 יתאפשר לו לעשות זאת בצורה נוחה ומדוייקת, להגיע ישירות לקהלי יעד מפולחים במגזר החרדי ולא לבזבז תקציב מיותר על קהל לא רלוונטי אלא לבנות פרסום לציבור החרדי.

איך עושים את זה נכון?

לדבר בשפה הנכונה

בשביל למכור לאדם חרדי לא מספיק להוסיף בס"ד בתחילת המודעה, או לצייר כיפה על הראש, הקהל החרדי מעט יותר מתוחכם ואם הפרסום לא "ידבר אליו" הוא ימשיך הלאה, והמפרסם יאבד לקוח פוטנציאלי. לכן המפרסם חייב הבנה בניואנסים שיש במגזר, והכרת הכלים הדיגיטלים ומרחב התמרון שלהם בתוך הקהילה החרדית. על מנת שיהיה אפשר להתאים את הפתרון הנכון לכל קמפיין.

איך מגיעים לקהל הנכון?

גם בתוך הציבור החרדי ישנם מאפיינים שונים לכל קהל, יש כאלו הצורכים רק דוא"ל, ויש המשתמשים גם ברשתות החברתיות, בשלב האסטרטגיה של הקמפיין אנו מאפיינים את הפלטפורמה הנכונה ומשקיעים בה את המשאבים הנכונים.  

היחודיות שלנו זה האפשרות לפלח קהלים בצורה ממוקדת תוך שימוש בדאטה יחודית, תוך מינוף בפלטפורמה המותאמת לפי אסטרטגית הקמפיין.

רוצה שנבדוק מה הכי מתאים לך?

כמה פרטים ונחזור אליך

גם בתוך הציבור החרדי ישנם מאפיינים שונים לכל קהל, יש כאלו הצורכים רק דוא"ל, ויש המשתמשים גם ברשתות החברתיות, בשלב האסטרטגיה של הקמפיין צריך לאפיין את הפלטפורמה הנכונה ומשקיעים בה את המשאבים הנכונים.

בשביל למכור לאדם חרדי לא מספיק להוסיף בס"ד בתחילת המודעה, או לצייר כיפה על הראש, הקהל החרדי מעט יותר מתוחכם ואם הפרסום לא "ידבר אליו" הוא ימשיך הלאה, והמפרסם יאבד לקוח פוטנציאלי.

יש 50 גוונים של שחור, ריבוי האתרים החרדיים והמכשירים החכמים שנכנסו לציבור החרדי והשימוש הנרחב ברשתות החברתיות הפך את הזירה הדיגיטלית כמשמעותית למפרסם עבור המגזר החרדי.

רוב הלקוחות של עסק לציבור החרדי ישתמשו באחת מתוכנות הסינון, בשביל לתת להם את האפשרות להגיע אל האתר שלך, חייב להכיר את תוכנות הסינון השונות ולדעת איך לעבוד מולם

מסקר של איגוד האינטרנט הישראלי שנעשה בשנת 2017 49% מהציבור החרדי משתמש באינטרנט, ול-21% יש טלפון חכם, מאז עברו עוד כמה שנים וחווינו את תקופת הקורונה בה הייתה קפיצה משמעותית בשימוש באינטרנט בציבור החרדי.

לוגו של וואטסאפ דברו איתנו